de
ReSys

Elektronický pořadník ReSys je objednávkový systém určený pro evidování pořadí zájemců nebo klientů, a jejich odbavování. Zejména vhodný je pro instalaci do poliklinik, ambulancí, bank, pošt, úřadů, informačních center a provozoven obdobného charakteru. instalace pro ambulance, polikliniky, banky, infocentra, klientská centra

Zájemce o Vaše služby je nasměrován do konkrétní kanceláře, ambulance nebo ke skupině přepážek. Zodpovědní lidé jsou o něm okamžitě informováni, což zmenšuje čekání klientů na aktuálně nejmenší možnou míru.

Čím méně je klient nucen u Vás zbytečně čekat, tím víc nabývá pocitu, že si jeho zájmu vážíte, nabízíte kvalitní zázemí, nemrháte jeho časem a děláte vše pro jeho spokojenost. Pro jeho spokojenost je informován o počtu lidí v řadě před ním.

Objednávkový systém ReSys je rychle a jednoduše konfigurovatelný podle Vašich konkrétních požadavků, jeho snadná instalace i nenáročná údržba jsou předností.

Skládá se ze 3 hlavních prvků:
  • Halový klient – dotyková LCD obrazovka sloužící jako místo prvního kontaktu, kde zájemci zadávají své požadavky na vybavení stiskem patřičného tlačítka. Součástí halového klienta je i termotiskárna pro tisk lístečků.
  • Obslužná stanice – počítač s běžící aplikací u pracovníka vyřizujícího konkrétní skupinu klientů. V praxi to znamená zejména lékaře, zdravotní sestru, informátora nebo úředníka na přepážce. Pomocí aplikace má pracovník přehled o aktuálně vydaných lístcích (čekajících lidech), objednaných klientech nebo pacientech a k dispozici má další funkčnost a nastavení (upozorňování, objednávání apod.).
  • Server – jádro systému, sbírající a vyhodnocující požadavky, umístitelné prakticky na jakékoli místo s přístupem ke komunikační síti.
pořadí klientů, tisk lístků pro klienty, pořadí stránek

Flexibilita systému umožňuje současnou práci a existenci prakticky libovolného počtu halových klientů i obslužných stanic. Systém ReSys tedy naškálujeme přesne podle Vašich potřeb a požadavků.

Systém ReSys v sobě kombinuje klasický pořadník pro neplánované návštěvy, jako i systém objednávek konkrétních lidí na konkrétní termíny. Dále umožňuje parametrizovaný provoz ohledně výdejní doby lístků a/nebo jejich počtu nebo specifických limitů pro konkrétní den, a to pro každé kontaktní místo zvlášť.


Zlepšete pohodlí Vašich klientů i pracovníků, snižte čekací doby, mějte přehled o výkonech! To vše získáte instalací objednávkového systému a elektronického pořadníku v jednom – systému ReSys!

Podnikáte v oblasti zdravotnictví?
Informujte se o možnosti dotace z fondů Evropské Unie!

Rádi zodpovíme všechny Vaše dotazy.