LiveOperator
Klientský software LiveOperator představuje nástroj v duchu moderního trendu zákaznické podpory v prostředí internetu. Jedná se o komplexní obchodní nástroj, s jehož pomocí máte možnost výrazně zvýšit ziskovost a výnosnost Vašeho stávajícího e-commerce řešení.
Provozovatelé zaběhnutých e-shopů a internetových řešení dávno vědí, že jednoduchost a dobrá orientace návštěvníka je základním krokem, aby z něj udělali zákazníka!
- klientský online chat – nenuťte svého potenciálního zákazníka instalovat zvláštní programy, jako Skype nebo MSN, ICQ a podobné klienty. Nabídněte mu pomoc a svou asistenci na dosah pouhého jednoho kliku! Navíc mnoho lidí navštěvuje Váš online business v práci, kde tyto prostředky nelze provozovat a nebo jsou blokovány. Poskytněte svým potenciálním zákazníkům další kanál zdarma, jak Vás můžou rychle a jednoduše kontaktovat!
- sledování návštěvníků – u každého návštěvníka můžete v reálném čase sledovat aktuálně prohlíženou stránku, historii prohlédnutých stránek a zjistit, jestli po Vašich stránkách nebloudí, co hledá nebo co ho zajímá; a nabídnout mu svou pomoc prostřednictvím
- proaktivní asistence – nabídněte návštěvníkům svou pomoc, upozorněte je na zboží, zájezdy či služby, jež by je mohly zajímat. Pomozte návštěvníkovi se zorientovat, proveďte ho po svém online businessu, informujte, raďte a prodávejte!
- rychlá odezva – čím rychleji poskytnete návštěvníkovi zpětnou vazbu, ocení Vaše jednání, bude spokojenější a ochotnější využít Vašich služeb. Tzv. živý rozhovor neboli live chat je přímou alternativou telefonického spojení, je však pro Vaše zákazníky zcela zdarma! Obliba online asistence prodeje stále roste a je mnohem rychlejší a flexibilnější, než konvenční e-maily či kontaktní formuláře.
- manažerské statistiky – pro provoz online helpdesků, zákaznické podpory; vyhodnocení trvání a počtu asistencí, reakční doby operátorů, doby jejich pohotovosti a mnoho dalšího.
Tato forma péče o zákazníky je oblíbená a je standardem zejména v USA již několik let, a s rozvojem online podnikání se dostává i do Evropy. Mnoho velkých institucí, bank, pojišťoven či e-shopů v ČR využívá výhod live chatu jako kanálu zákaznické podpory a podpory prodeje.
Navíc Vám nabízíme možnost, aby se z Vás a Vašich obchodníků stali opět obchodníci a získali jste opět přímou možnost ovlivnit proces prodeje přímo na webu a přímou interakci s potenciálním zákazníkem.
Samozřejmě je možné celou online aplikaci vyvést v dizajnu Vašeho portálu či webových stránek, vlastní obrázky operátorů.
LiveOperator představuje výhodné řešení, abyste byli svým zákazníkům ještě blíž!