Internetová reklama - správa PPC kampaní
V rámci reklamní činnosti a obstarání médií se společnost Canemis s.r.o. v dosavadní době soustřeďuje na nákup a správu tzv. PPC kampaní.
Pod zužívaným pojmem PPC kampaně se (v rozporu se skutečným významem, označujícím pouhou formu odměňování výkonu kampaně – PPC – tedy platby za klik) skrývá především vytváření, administrace a vedení reklamních kampaní formou textového internetového média, jenž poskytuje v prostředí internetu několik společností. Za hlavní výhody této formy internetové reklamy jsou považovány – nízká míra intrusivnosti, vysoký počet impresí (zdarma), vysoký poměr konvertibility (na neintrusivní reklamu by měl kliknout jen skutečný zájemce) a dobrý poměr cena/výkon.
Dále umožňuje inzerentům dostat se na relevantní a jinak drahé média za zlomek ceny jejich vlastních komerčních reklamních formátů.
Skutečný výkon média však závisí v největší míře na způsobu vedení samotné kampaně.
- Google AdWords (Google),
- S-klik (Seznam.cz),
- e-Target,
- AdFox (Centrum.cz).
Vedení kampaně je účtováno jako časový paušál (v závislosti na rozsahu služby), nikoliv částka závislá na objemu realizované reklamy. Naše společnost neobdrží z výše uvedených systému žádnou provizi, což pro Vás může být zárukou efektivního a co nejvýhodnějšího vedení reklamní kampaně.
Mám zájem o nezávaznou konzultaci a nabídku služeb !