de

Internetová reklama - správa PPC kampaní

V rámci reklamní činnosti a obstarání médií se společnost Canemis s.r.o. v dosavadní době soustřeďuje na nákup a správu tzv. PPC kampaní.

internetová reklama, vedení PPC kampaně, platba za klik, reklamní kampaň, textová reklama

Pod zužívaným pojmem PPC kampaně se (v rozporu se skutečným významem, označujícím pouhou formu odměňování výkonu kampaně – PPC – tedy platby za klik) skrývá především vytváření, administrace a vedení reklamních kampaní formou textového internetového média, jenž poskytuje v prostředí internetu několik společností. Za hlavní výhody této formy internetové reklamy jsou považovány – nízká míra intrusivnosti, vysoký počet impresí (zdarma), vysoký poměr konvertibility (na neintrusivní reklamu by měl kliknout jen skutečný zájemce) a dobrý poměr cena/výkon.

Dále umožňuje inzerentům dostat se na relevantní a jinak drahé média za zlomek ceny jejich vlastních komerčních reklamních formátů.

Skutečný výkon média však závisí v největší míře na způsobu vedení samotné kampaně.

Naše společnost nabízí vytváření, vedení a vyhodnocování kampaní v systémech
  • Google AdWords (Google),
  • S-klik (Seznam.cz),
  • e-Target,
  • AdFox (Centrum.cz).

Vedení kampaně je účtováno jako časový paušál (v závislosti na rozsahu služby), nikoliv částka závislá na objemu realizované reklamy. Naše společnost neobdrží z výše uvedených systému žádnou provizi, což pro Vás může být zárukou efektivního a co nejvýhodnějšího vedení reklamní kampaně.

Součástí vedení kampaně můžou být služby copywritingu, tvorby firemní identity a reklamních materiálů nebo prodejní microsite (webové stránky pro konkrétní produkt, soutěž nebo akci).

Mám zájem o nezávaznou konzultaci a nabídku služeb !